arinie, agak bes la...klas pon pkl 11 bru start than sampai pkl 1 jer...abes klas g bandar lak beli brg2 study....then pas sampai blik poly pergi interview JPP...semangat jer....ahahaha...klw dlu msti aku ckp, ade aku kesah ke pasal sme tue...sekarang nie nak ubah mentaliti kepada yang lebih positif...then 24 until 26 hb nie ade select bola....rase macam da fit skang nie...cme xckp sharp lagi....tpi ade 2 hari lagi nak train....i'll try my best to be excellent in every aspect of my life....hope to write again soon....bb all...luv u...for whatever you meant to me...
No comments:
Post a Comment