selama beberapa bulan da xblogging nie byk perkara terjadi...
yg membuka mataku kepada dunia...
byk input yg telah membantu aku memahami hal2 global dan glokal..
pasnie aku nk tls mnder2 yg serious yg berlegar2 di dalam kepalaku..hrp2 ade la komen dr member2 5,6 org yang follow o xsengaja dtg blog yg da lame xaktif nie...
nak join maki2 dlm blog juge...terlalu byk yg dipendamkan sehingga boleh menjadi gile...
2 je motif aku pos...ahahaha..sori..serius2.salam
Saturday, November 20, 2010
Monday, September 6, 2010
selamat ari Raye Sume!!
Kepada kawan2, Ghodong2, sahabat2, ex2, kekasih gelap2, musuh2, dan keluarga2 ku.....disini ingin mengucapkan selamat ari raye dan hayatilah hari2 terakhir ramadhan ini...
haizz~~asal nk raye msti single..wakaka, sdey la plak...ntah kene badi pe tah aku nie...kt kwn2 jemput la dtg umah kt kg luit....huhu..nway selamat beraye..Selamat~~~`
haizz~~asal nk raye msti single..wakaka, sdey la plak...ntah kene badi pe tah aku nie...kt kwn2 jemput la dtg umah kt kg luit....huhu..nway selamat beraye..Selamat~~~`
Wednesday, August 11, 2010
Selamat berpuase.....
huh...hari ke-2, xpegi kejer....aduh, nk demam jer rse, semalam kne hujan dr jengke 19 sampai jengke 16...klw renyai2 leh kire lg...nie lebat giler....adehla...abes pkale pose semalam, menyumpah2 kete bwk slow...nk potong xlepas...hahaha....ngah download futurama season 6..time kasih kepada serbun sebab bg link...famous last word, pose jgn xpose kpd gh0dong2...hahaha
Monday, August 9, 2010
same story, different decision
1 year after my expulsion from uitm....Only this time with polytechnic...that year i go to find my own way at kuantan...Right now after being persuaded by my mother, I decided to work at her cosway shop...Where she will become the new owner in a matter of a month from now...Theres a mix feeling, sad, angry and happy...Happy to know that i've got something to do....Angry cause what happened to me before, and sad because i once again became a failure i my family.....Maybe i'm not destined to have a glorious life with studying...anyway, i'll do my best from now on in my life...I want to put all that have happened before lay to rest...And right now, I will work hard...heee...And blog hard too in my spare time...Wish me luck...And i wish anyone who read this to have a happy life of yours...good day..
Friday, January 22, 2010
Aduyaiii!!
halop...ari jumaat equal cuti....haha..tp xsemua indah arini...ari ahad nie ade selection bola...dan2 jer arinie injured...accident ng keeper pastue ancle lak jd mangsa...adoii, cmne nak selection nnti...baru jer rase diri nie fit sket..men pon da xpancit....nway ngah wat assgment skang...till next tyme..babai all..
Thursday, January 21, 2010
hmmm....turnin' around the corner..
arinie, agak bes la...klas pon pkl 11 bru start than sampai pkl 1 jer...abes klas g bandar lak beli brg2 study....then pas sampai blik poly pergi interview JPP...semangat jer....ahahaha...klw dlu msti aku ckp, ade aku kesah ke pasal sme tue...sekarang nie nak ubah mentaliti kepada yang lebih positif...then 24 until 26 hb nie ade select bola....rase macam da fit skang nie...cme xckp sharp lagi....tpi ade 2 hari lagi nak train....i'll try my best to be excellent in every aspect of my life....hope to write again soon....bb all...luv u...for whatever you meant to me...
Sunday, January 17, 2010
whats life....?
haha....da jd student smule...culture shock pon ade sket2...kat sini ahad ade kelas...lec pon garang2, abaikan sme tue sebab dtg sini nak stadi...yang penting ari2 ley main bola...adei, semalam ade perjumpaan kolej, bdak2 lak buat hal...xpasal2 kene balik kol 2 pagi...nasib baik bgn awal gak pg tadi....rumate pon ok jer...sme bdak2 lgi...hahaha, dlu ckp ke bdk2 junior abang2 junior, sekarang aku lak yang jadi...wakaka...thanks kd for ur comment in previous post...aaa, forgot to tell u all, skang da ade boot bola baru, bb nike mercurial vapor...jasamu tetap dikenang...n joma(my new boot) we will rock the world together..
Sunday, January 10, 2010
goin' junior again..??
hmmm...finally, i get to study again...all this while i have been thinking, what would i be if i stay like this...nothing, no certificate or diploma or degree...damn, what would my future look like...wouldn't be pretty i think...this day, my father n I will go to poly dungun n I will be a junior once again...hope u all will pray for my safety n success in the near future....n i'll pray u all to be successful in whatever u are doin'...bb, till next tyme i have the tyme to be bloggin' again...
Subscribe to:
Comments (Atom)